Frakt & Retur

Frakt

SNOR sender til heile landet! 

Når du legg inn bestilling på snorbutikk.no vil du motta ei ordrebekrefting på e-post frå oss. Me vil behandle ordren same dag/ dagen etter, avhengig av tidspunkt for bestillinga. Me pakkar og sender ut varer kvar dag frå mandag til fredag. Om du legg inn bestilling i løpet av helga vil me behandle ordren førstkomande måndag. Dersom du ikkje har mottatt ordrebekrefting frå oss vil det sei at bestillinga di ikkje har gått gjennom. Normal leveringstid vil vere mellom 1 og 4 virkedagar, avhengig av kvar i landet du bur.
(Me tar forbehald om noko lengre leveringstid i periodar der Posten har mykje trafikk).

Varene blir sendt med Posten Norge og me tar ein fast fraktpris på kr 99,- med sporing (unntaket er Svalbard som har eigne prisar). Unfortunately we don´t ship internationally. Orders to foreign adresses will not be processed, and will be cancelled.

Henting av varer i butikk er gratis, varene må då hentast i løpet av 3 dagar eller etter ny avtale med oss. Varen kan hentast etter at du har fått ei bekrefting frå oss om at varen er pakka og klar til henting. Husk å ta med ordrebekreftinga (på papir eller elektronisk), i tillegg til legitimasjon og vis dette i kassen.

For uavhenta pakkar vil du bli belasta med kr 250,-. Uavhenta varer omfattast normalt ikkje av angreretten. Ved kort- og kredittkjøp må vedkomande i følgje lova vere 18 år.

Angrerett

Om du ynskjer å bytte ei vare du har kjøpt kan du sjølvsagt sende den tilbake til oss, men me må ha mottatt den innan 14 dager. Etter dagens 
angrerettlov av 2014 er angrefristen på 12 mnd dersom kjøparen ikkje har mottatt opplysning om at det føreligg angrerett og eit standardisert angreskjema. Om SNOR sørgjer for at denne opplysninga vil bli gitt i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dagar etter den dagen kjøparen mottok opplysningane, jf. angrerettloven § 21 jf. § 8 første ledd bokstav h. Ved ein retur vil me anten kunne sende deg ei anna vare eller du kan få pengane tilbake.

Me gjer oppmerksam på at alle returvarer må vere i same stand som dei 
var då dei vart sendt, dvs. ubrukt og med alle lappar på. Undertøy (truser, bikini o.l. ) kan ikkje byttast. Du som kunde dekkjer fraktkostnadar, herunder porto og emballasje, om varen skal returnerast. Me anbefaler at du sender med sporing, då har du ei forsikring om pakken skulle forsvinne i posten. Dette er sjølvsagt frivillig, men det er du som kunde som står ansvarleg for returen. Om du ynskjer å returnere varer kjøpt i nettbutikk direkte i butikken, kan desse byttast i ei anna vare, eller du kan få ein tilgodelapp. 

Om angreretten vert brukt på varer som er betalt med 
rabattkupong/rabattkode/rabatterte gåvekort, er det beløpet du har betalt for varen og ikkje varens salspris, som vert refundert. Ved retur og 
bruk av angrerett kan ein altså ikkje få refundert eit høgare beløp 
enn det ein har betalt for varen.

Returadresse:
SNOR
Torgbakken 2
5411 STORD


Reklamasjonar/skade under levering

Dersom det vert oppdaga feil eller manglar på eit produkt kjøpt gjennom SNOR sin nettbutikk, må kjøpar innan rimeleg tid gje oss beskjed om dette via e-post eller telefon. Produktet vert sendt kostnadsfritt tilbake, og ny vare vil bli tilsendt så lenge lagerbeholdninga tillater det. Har du kjøpt produktet gjennom nettbutikken dekkjer me porto (til og frå) ved behandling av reklamasjonsproduktet. Når reklamasjonen er godkjent refunderer me kostnadane tilbake til din konto, eller sender ei ny vare. Ta kontakt med oss ved ein retur, då dekkjer me frakta ved fremleggjing av fraktkvittering.

Alle varer blir kontrollert for feil og manglar før dei vert pakka og 
sendt til deg som kunde. Skulle det oppstå uhell under frakt så det blir 
synleg skade på emballasjen, må du ta bilde og straks kontakte oss, slik at me kan ordne opp i situasjonen. Send det til oss på e-post: